Wybierz miesiąc publikacji

Wybierz kategorię publikacji

Wybierz tagi

Nasze formy wsparcia

ZAPYTANIE OFERTOWE na zakup i dostawę artykułów biurowych

Data dodania: 06.07.2016 / Autor: Przemysław Sipika

W związku z potrzebą zakupu materiałów biurowych w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Budżetu Państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 (Oś Priorytetowa III: Gospodarka, innowacyjność, przedsiębiorczość, Działanie III.4 „Rozwój otoczenia biznesu”) w ramach inicjatywy JEREMIE („Wsparcie przedsiębiorczości poprzez rozwój instrumentów inżynierii finansowej w ramach inicjatywy JEREMIE w województwie łódzkim.”) (JEREMIE V) dla Krajowego Stowarzyszenia Wspierania Przedsiębiorczości w zakresie podanym poniżej:

ZAMAWIAJĄCY:

Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości

ul. Staszica 2A, 26-200 Końskie

NIP: 658 12 20 917, REGON: 290592085, KRS: 0000020058

 

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zapytania ofertowego jest zakup i dostawa artykułów biurowych. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w wykazie cenowo - asortymentowym zawartym w formularzu oferty, określającym nazwę artykułu wraz z opisem jego wymaganych właściwości i oraz jednostkę miary i ilości.

 

TERMIN I FORMA REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

Dostawa artykułów biurowych będzie zrealizowana na koszt i ryzyko Wykonawcy.

Dostawa towaru nastąpi w terminie do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy nie później niż do dnia 28.07.2016 r.

Dostawa zrealizowana będzie w godzinach pracy Zamawiającego tj. od godz. 8.00 do14.00.

 

OBOWIĄZKI  WYKONAWCY:
Wykonawca dostarczy artykuły fabrycznie nowe oraz identyczne pod względem specyfikacji i producenta określonym w wykazie cenowo - asortymentowym. Wszystkie artykuły muszą posiadać odpowiednie świadectwa jakościowe, atesty. Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady w zakresie przewidzianym przepisami Kodeksu Cywilnego. Reklamacje realizowane będą w terminie do 10 dni kalendarzowych.

 

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni liczonych od daty upływu terminu do składania ofert.


FORMA SKŁADANIA OFERT:

Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego – formularz ofertowy.
Ofertę należy przesłać  listownie za pośrednictwem: poczty, kuriera lub dostarczyć osobiście na adres: Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości ul. Staszica 2A, 26-200 Końskie.

Oferta powinna być złożona w zamkniętej kopercie z dopiskiem : „Oferta  - artykuły biurowe  JEREMIE V”.

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT: do 21.07.2016 r. do godz. 15.00.

 

KRYTERIA WYBORU DOSTAWCY:

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert i wyłoni wykonawcę na podstawie najniższej ceny – 100%.

OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:

W ofercie należy podać jednostkową cenę brutto (zgodnie z jednostkami miary podanymi w zał. 1), cenę łączną brutto za każdą pozycję oraz wartość brutto całego zamówienia.

Oferta będzie podlegała ocenie tylko wtedy, gdy zawierała będzie ceny wszystkich artykułów wymienionych w wykazie asortymentowym w Załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego – formularz ofertowy oraz wymagane wyżej informacje.

 

OSOBA DO KONTAKTU:

Anna Andruszkiewicz

a_andruszkiewicz@kswp.org.pl

tel. 41 260 46 24

 

Iwona Zbróg

i_zbrog@kswp.org.pl

tel. 41 260 46 12

 

 

Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości

ul. Staszica 2A, 26-200 Końskie

tel. 41/375 14 55/56

 

Inne informacje:


Zamawiający może przed terminem składania ofert zmienić treść zapytania bez podawania przyczyn. Zamawiający może w każdym czasie unieważnić postępowanie bez podawania przyczyn.

Zamawiający – KSWP, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem ceny. Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem KSWP o zawarcie umowy i zastrzegamy sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.

Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

Załączniki:

 

Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego – formularz ofertowy

Podobne aktualności

Nieczynne biuro w Strachowicach

19.09.2017

W dniach 19.09.2017 r. do 22.09.2017 r. Biuro Krajowego Stowarzyszenia Wspierania Przedsiębiorczości w Starachowicach będzie nieczynne.

Czytaj więcej

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

19.09.2017

Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości informuję, że w wyniku przeprowadzonego Zapytania ofertowego nr 4/ZK/2017 z dnia 06.09.2017 r....

Czytaj więcej

Instrumenty Finansowe dla rozwoju województwa łódzkiego

15.09.2017

Uprzejmie informujemy, że 14 września 2017 r. Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości podpisało z Bankiem Gospodarstwa Krajowego,...

Czytaj więcej

…dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego…

Niniejsza strona internetowa powstała w ramach projektu ”Wirtualna chmura" - innowacja w obsłudze klientów usług szkoleniowych, doradczych i informacyjnych w województwie świętokrzyskim” realizowanego przez Koneckie Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 – 2013 i budżet państwa

© 2012 KSWP. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: CSK ZETO Kielce