Wykonując obowiązek informacyjny zgodnie z rozporządzeniem RODO, prosimy wszystkich naszych klientów i kontrahentów aby zapoznali się z informacją jakie dane osobowe przetwarzamy i w jaki sposób je chronimy
Szczegóły

Wybierz miesiąc publikacji

Wybierz kategorię publikacji

Wybierz tagi

Nasze formy wsparcia

Nabór na szkolenie „Praktyczne prowadzenie księgowości w oparciu o komputerowe systemy finansowo - księgowe (Symfonia, Optima)”

Data dodania: 17.11.2014 / Autor: Mateusz Kania
Kategoria: Szkolenia

Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości informuje, iż trwa nabór formularzy zgłoszeniowych na szkolenie „Praktyczne prowadzenie księgowości w oparciu o komputerowe systemy finansowo - księgowe (Symfonia, Optima)”.

Cel szkolenia:  nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu rachunkowości i księgowości.
Uczestnicy nauczą się obsługi popularnych programów do prowadzenia pełnej księgowości (Symfonia oraz Optima).

Program szkolenia 48 godz.

Cykl szkoleniowy składa się z dwóch etapów obejmujący następujące zagadnienia:

I. Obsługa i możliwości systemów finansowo-księgowych.

1. Tworzenie schematów księgowych dla rejestrów VAT (zakup/sprzedaż) – OPTIMA

2. Tworzenie wzorców księgowych – SYMFONIA

3. Definiowanie zestawień księgowych (rachunek zysków i strat oraz bilans) – SYMFONIA,OPTIMA

4. Konfiguracja automatycznego księgowania różnic kursowych i kompensat –SYMFONIA,OPTIMA

5. Tworzenie dzienników księgowych – SYMFONIA, OPTIMA

6. Automatyczne pobieranie wyciągów bankowych z systemu bankowości elektronicznej– OPTIMA

7. Wczytywanie dokumentów źródłowych – SYMFONIA, OPTIMA

8. Konfiguracja exportów do Excela – OPTIMA

9. Definiowanie własnych wydruków – OPTIMA

10. Tworzenie deklaracji VAT

11. Obsługa rozrachunków

12. Konfiguracja własnych zestawień księgowych - OPTIMA

II. Praca w systemie na bazie dokumentów źródłowych

1. Środki pieniężne, rachunki bankowe i inne krótkoterminowe aktywa trwałe.

2. Obrót materiałowy i towarowy.

3. Rozrachunki z tytułu wynagrodzeń.

4. Aktywa trwałe.

5. Produkty pracy.

6. Ustalenie wyniku finansowego.

7. Sprawozdania finansowe.

Każdy uczestnik otrzyma bezpłatne materiały szkoleniowe.

Po zakończonym szkoleniu uczestnicy otrzymają zaświadczenia potwierdzające zdobytą wiedzę i umiejętności.

Miejsce szkolenia: Końskie

Koszt szkolenia:  575,00 zł brutto.


Kontakt:

Barbara Kulbicka                                          

tel. 41 260 46 41                                           

e-mail: b_kulbicka@kswp.org.pl                                    

 

Anna Andruszkiewicz

tel. 41 260 46 24

e-mail: a_andruszkiewicz@kswp.org.pl

Podobne aktualności

NOWY ROK 2019. NOWE MOŻLIWOŚCI DLA PRZEDSIĘBIORCÓW

23.01.2019

Zapraszamy na spotkanie do Połańca

Czytaj więcej

NOWY ROK 2019. NOWE MOŻLIWOŚCI DLA PRZEDSIĘBIORCÓW

22.01.2019

Zapraszamy na spotkanie "NOWY ROK 2019. NOWE MOŻLIWOŚCI DLA PRZEDSIĘBIORCÓW” w Staszowie

Czytaj więcej

Nieczynne biuro w Warszawie

22.01.2019

W dniu 25 stycznia 2019 r. Biuro Krajowego Stowarzyszenia Wspierania Przedsiębiorczości w Warszawie będzie nieczynne.

Czytaj więcej

…dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego…

Niniejsza strona internetowa powstała w ramach projektu ”Wirtualna chmura" - innowacja w obsłudze klientów usług szkoleniowych, doradczych i informacyjnych w województwie świętokrzyskim” realizowanego przez Koneckie Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 – 2013 i budżet państwa

© 2012 KSWP. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: CSK ZETO Kielce