Wykonując obowiązek informacyjny zgodnie z rozporządzeniem RODO, prosimy wszystkich naszych klientów i kontrahentów aby zapoznali się z informacją jakie dane osobowe przetwarzamy i w jaki sposób je chronimy
Szczegóły

Wybierz miesiąc publikacji

Wybierz kategorię publikacji

Wybierz tagi

Nasze formy wsparcia

ZAPYTANIE OFERTOWE na zakup i dostawę artykułów biurowych

Data dodania: 22.06.2016 / Autor: Przemysław Sipika

W związku z potrzebą zakupu materiałów biurowych w ramach projektu pn. „Reporęczenia i pożyczki szansą na zwiększenie finansowania zewnętrznego MSP. Instrumenty wsparcia funduszy poręczeniowych i pożyczkowych w Polsce Wschodniej”, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007- 2013 Osi priorytetowej I: Nowoczesna gospodarka Działania I.2 Instrumenty inżynierii finansowej (PO RPW V), dla Krajowego Stowarzyszenia Wspierania Przedsiębiorczości w zakresie podanym poniżej:

ZAMAWIAJĄCY:

Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości

ul. Staszica 2A, 26-200 Końskie

NIP: 658 12 20 917, REGON: 290592085, KRS: 0000020058

 

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zapytania ofertowego jest zakup i dostawa artykułów biurowych. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w wykazie cenowo - asortymentowym zawartym w formularzu oferty, określającym nazwę artykułu wraz z opisem jego wymaganych właściwości oraz jednostkę miary i ilości.

 

TERMIN I FORMA REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Dostawa artykułów biurowych będzie zrealizowana na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Dostawa towaru nastąpi w terminie do 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy nie później niż do dnia 12.07.2016 r.
Dostawa zrealizowana będzie w godzinach 9.00 - 15.00.

 

OBOWIĄZKI WYKONAWCY:

Wykonawca dostarczy artykuły fabrycznie nowe oraz identyczne pod względem specyfikacji i producenta określonym w wykazie cenowo asortymentowym. Wszystkie artykuły muszą posiadać odpowiednie świadectwa jakościowe, atesty. Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady w zakresie przewidzianym przepisami Kodeksu Cywilnego. Reklamacje realizowane będą w terminie do 10 dni kalendarzowych.

 

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni liczonych od daty upływu terminu do składania ofert.


FORMA SKŁADANIA OFERT:
Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego – formularz ofertowy.
Ofertę należy przesyłać  listownie za pośrednictwem: poczty, kuriera lub dostarczyć osobiście na adres: Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości ul. Staszica 2A, 26-200 Końskie.

Oferta powinna być złożona w zamkniętej kopercie z dopiskiem : „Oferta  - artykuły biurowe  PO RPW V”.

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT:

07.07.2016r. do godziny 9:00.

 

KRYTERIA WYBORU DOSTAWCY:

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert i wyłoni wykonawcę na podstawie najniższej ceny – 100%.

 

OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:

W ofercie należy podać jednostkową cenę brutto (zgodnie z jednostkami miary podanymi w zał. 1), cenę łączną brutto za każdą pozycję oraz wartość brutto całego zamówienia.

Oferta będzie podlegała ocenie tylko wtedy, gdy zawierała będzie ceny wszystkich artykułów  wymienionych w wykazie asortymentowym w Załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego – formularz ofertowy oraz wymagane wyżej informacje.

 

OSOBA DO KONTAKTU:

Mirosław Czarnecki

m_czarnecki@kswp.org.pl

tel. 41 260 46 36

 

Iwona Zbróg

i_zbrog@kswp.org.pl

tel. 41 260 46 12

 

 

Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości

ul. Staszica 2A, 26-200 Końskie

tel. 41/375 14 55

 

INNE INFORMACJE:


Zamawiający może przed terminem składania ofert zmienić treść zapytania bez podawania przyczyn. Zamawiający może w każdym czasie unieważnić postępowanie bez podawania przyczyn.

Zamawiający – KSWP, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem ceny. Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem KSWP o zawarcie umowy i zastrzegamy sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.

Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

 

ZAŁĄCZNIKI:

Załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego – formularz ofertowy

 


Podobne aktualności

Informacja o wyborze oferty (3/RPSW.08.05.01-26-0022/17)

14.12.2018

Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości informuję, iż w wyniku przeprowadzonego postepowania nr 3/RPSW.08.05.01-26-0022/17 z dnia...

Czytaj więcej

Informacja o wyborze oferty (4/RPSW.08.05.01-26-0022/17)

14.12.2018

Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości informuję, iż w wyniku przeprowadzonego postepowania nr 4/RPSW.08.05.01-26-0022/17 z dnia...

Czytaj więcej

Informacja o wyborze oferty (6/RPSW.08.05.01-26-0022/17)

14.12.2018

Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości informuję, iż w wyniku przeprowadzonego postepowania nr 6/RPSW.08.05.01-26-0022/17 z dnia...

Czytaj więcej

…dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego…

Niniejsza strona internetowa powstała w ramach projektu ”Wirtualna chmura" - innowacja w obsłudze klientów usług szkoleniowych, doradczych i informacyjnych w województwie świętokrzyskim” realizowanego przez Koneckie Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 – 2013 i budżet państwa

© 2012 KSWP. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: CSK ZETO Kielce