Wykonując obowiązek informacyjny zgodnie z rozporządzeniem RODO, prosimy wszystkich naszych klientów i kontrahentów aby zapoznali się z informacją jakie dane osobowe przetwarzamy i w jaki sposób je chronimy
Szczegóły

Wybierz miesiąc publikacji

Wybierz kategorię publikacji

Wybierz tagi

Nasze formy wsparcia

ZAPYTANIE OFERTOWE na zakup i dostawę artykułów biurowych

Data dodania: 17.03.2017 / Autor: Mateusz Kania

w ramach inicjatywy JEREMIE („Wsparcie przedsiębiorczości poprzez rozwój instrumentów inżynierii finansowej w ramach inicjatywy JEREMIE w województwie łódzkim.”)

W związku z potrzebą zakupu artykułów biurowych w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Budżetu Państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 (Oś Priorytetowa III: Gospodarka, innowacyjność, przedsiębiorczość, Działanie III.4 „Rozwój otoczenia biznesu”) w ramach inicjatywy JEREMIE („Wsparcie przedsiębiorczości poprzez rozwój instrumentów inżynierii finansowej w ramach inicjatywy JEREMIE w województwie łódzkim.”) (Umowy: Nr 2.3/2011/ŁRFP/4/060 z dnia 28 marca 2012 r.; Nr 2.4/2013/ŁRFP/7/166 z dnia 13 maja 2014 r.; Nr 2.5/2014/ŁRFP/2/202 z dnia 03 lutego 2015 r.; Nr 2.6/2015/ŁRFP/5/282 z dnia 23 lutego 2016 r.; Nr 2.6/2015/ŁRFP/5/282/NL/291 z dnia 17.06.2016 r.; Nr 2.6/2015/ŁRFP/5/282/NL/II/325 z dnia 30.11.2016 r.) dla Krajowego Stowarzyszenia Wspierania Przedsiębiorczości w zakresie podanym poniżej:

ZAMAWIAJĄCY:

Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości

ul. Staszica 2A, 26-200 Końskie

NIP: 658 12 20 917, REGON: 290592085, KRS: 0000020058

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zapytania ofertowego jest zakup i dostawa artykułów biurowych. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w wykazie cenowo - asortymentowym zawartym w formularzu oferty, określającym nazwę artykułu wraz z opisem jego wymaganych właściwości i oraz jednostkę miary i ilości.

TERMIN I FORMA REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

Dostawa artykułów będzie zrealizowana na koszt i ryzyko Wykonawcy.

Dostawa towaru nastąpi w terminie do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy nie później niż do dnia 10.04.2017 r.

Dostawa zrealizowana będzie w godzinach pracy Zamawiającego tj. od godz. 8.00 do 14.00.

OBOWIĄZKI  WYKONAWCY:

Wykonawca dostarczy artykuły fabrycznie nowe oraz identyczne pod względem specyfikacji i producenta określonym w wykazie cenowo - asortymentowym. Wszystkie artykuły muszą posiadać odpowiednie świadectwa jakościowe, atesty. Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady w zakresie przewidzianym przepisami Kodeksu Cywilnego. Reklamacje realizowane będą w terminie do 10 dni kalendarzowych.

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 

Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni liczonych od daty upływu terminu do składania ofert.

FORMA SKŁADANIA OFERT:
Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego – formularz ofertowy.
Ofertę należy przesłać  listownie za pośrednictwem: poczty, kuriera lub dostarczyć osobiście na adres: Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości ul. Staszica 2A, 26-200 Końskie.

Oferta powinna być złożona w zamkniętej kopercie z dopiskiem : „Oferta  -  artykuły biurowe”.

TERMIN SKŁADANIA OFERT: do 31.03.2017 r. do godz. 15.00.

KRYTERIA WYBORU DOSTAWCY:

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert i wyłoni wykonawcę na podstawie najniższej ceny – 100%.

OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:

W ofercie należy podać jednostkową cenę brutto (zgodnie z jednostkami miary podanymi w zał. 1), cenę łączną brutto za każdą pozycję oraz wartość brutto całego zamówienia.

Oferta będzie podlegała ocenie tylko wtedy, gdy zawierała będzie ceny wszystkich artykułów  wymienionych w wykazie asortymentowym w Załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego – formularz ofertowy oraz wymagane wyżej informacje.

OSOBA DO KONTAKTU:

Anna Andruszkiewicz

a_andruszkiewicz@kswp.org.pl

tel. 41 260 46 24

Iwona Zbróg

i_zbrog@kswp.org.pl

tel. 41 260 46 12

Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości

ul. Staszica 2A, 26-200 Końskie

tel. 41/375 14 55/56

Inne informacje:

Zamawiający może przed terminem składania ofert zmienić treść zapytania bez podawania przyczyn. Zamawiający może w każdym czasie unieważnić postępowanie bez podawania przyczyn.

Zamawiający – KSWP, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem ceny. Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem KSWP o zawarcie umowy i zastrzegamy sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.

Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 

Podobne aktualności

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3/RPSW.08.05.01-26-0022/17 z dnia...

19.11.2018

dotyczące wyboru Wykładowcy/trenera do przeprowadzenia zajęć dodatkowych z matematyki (kody CPV: 80500000-9)

Czytaj więcej

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 4/RPSW.08.05.01-26-0022/17 z dnia...

19.11.2018

dotyczące wyboru Wykładowcy/trenera do przeprowadzenia zajęć dodatkowych z języka angielskiego (kody CPV: 80500000-9)

Czytaj więcej

Nieczynne biura

16.11.2018

W dniu 19.11.2018 r. Biura Krajowego Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości w Kielcach, Starachowicach oraz Skarżysku - Kamiennej będzie...

Czytaj więcej

…dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego…

Niniejsza strona internetowa powstała w ramach projektu ”Wirtualna chmura" - innowacja w obsłudze klientów usług szkoleniowych, doradczych i informacyjnych w województwie świętokrzyskim” realizowanego przez Koneckie Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 – 2013 i budżet państwa

© 2012 KSWP. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: CSK ZETO Kielce