Wykonując obowiązek informacyjny zgodnie z rozporządzeniem RODO, prosimy wszystkich naszych klientów i kontrahentów aby zapoznali się z informacją jakie dane osobowe przetwarzamy i w jaki sposób je chronimy
Szczegóły

Wybierz miesiąc publikacji

Wybierz kategorię publikacji

Wybierz tagi

Nasze formy wsparcia

ZAPYTANIE OFERTOWE na zakup i dostawę artykułów biurowych

Data dodania: 31.07.2015 / Autor: Mateusz Kania

W związku z potrzebą zakupu materiałów biurowych w ramach projektu pn. „Reporęczenia i pożyczki szansą na zwiększenie finansowania zewnętrznego MSP. Instrumenty wsparcia funduszy poręczeniowych i pożyczkowych w Polsce Wschodniej”, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007- 2013 Osi priorytetowej I: Nowoczesna gospodarka Działania I.2 Instrumenty inżynierii finansowej, dla Krajowego Stowarzyszenia Wspierania Przedsiębiorczości w zakresie podanym poniżej:

ZAMAWIAJĄCY

Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości

ul. Staszica 2A, 26-200 Końskie

NIP: 658 12 20 917, REGON: 290592085, KRS: 0000020058

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zapytania ofertowego jest zakup i dostawa artykułów biurowych. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w wykazie cenowo - asortymentowym zawartym w formularzu oferty, określającym nazwę artykułu wraz z opisem jego wymaganych właściwości i oraz jednostkę miary i ilości.

TERMIN I FORMA REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 

Dostawa artykułów biurowych będzie zrealizowana na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Dostawa towaru nastąpi w terminie do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy nie później niż do dnia 21.08.2015 r.
Dostawa zrealizowana będzie w godzinach pracy Zamawiającego tj. od godz. 7.30 do15.30.

OBOWIĄZKI  WYKONAWCY:

Wykonawca dostarczy artykuły fabrycznie nowe. Wszystkie artykuły muszą posiadać odpowiednie świadectwa jakościowe, atesty. Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady w zakresie przewidzianym przepisami Kodeksu Cywilnego. Reklamacje realizowane będą w terminie do 10 dni kalendarzowych.

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 

Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni liczonych od daty upływu terminu do składania ofert.

FORMA SKŁADANIA OFERT:
Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego – formularz ofertowy.
Ofertę należy przesyłać mailem na adres kswp@kswp.org.pl w tytule wiadomości wpisując: „Oferta - artykuły biurowe PO RPW III” lub faksem na numer telefonu 41 375 14 56

TERMIN SKŁADANIA OFERT: do 14.08.2015 r. do godz. 12.00.

KRYTERIA WYBORU DOSTAWCY

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert i wyłoni wykonawcę na podstawie najniższej ceny – 100%.

OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:

W ofercie należy podać jednostkową cenę brutto (zgodnie z jednostkami miary podanymi w zał. 1), cenę łączną brutto za każdą pozycję oraz wartość brutto całego zamówienia.

Oferta będzie podlegała ocenie tylko wtedy, gdy zawierała będzie ceny wszystkich artykułów  wymienionych w wykazie asortymentowym w Załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego – formularz ofertowy oraz wymagane wyżej informacje.

OSOBA DO KONTAKTU:

Paweł Ostafijczyk

p_ostafijczyk@kswp.org.pl

tel. kom. 602 658 400

Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości

ul. Staszica 2A, 26-200 Końskie

tel. 41/375 14 55/56

kswp@kswp.org.pl

Inne informacje:

Zamawiający może przed terminem składania ofert zmienić treść zapytania bez podawania przyczyn. Zamawiający może w każdym czasie unieważnić postępowanie bez podawania przyczyn.

Zamawiający – KSWP, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem ceny. Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem KSWP o zawarcie umowy i zastrzegamy sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.

Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 

[Aktualizacja]

Uwaga

Ze względu na brak dostępności na rynku segregatorów marki Handy dopuszcza się złożenie oferty na segregator inny niż wymieniony o równoważnych parametrach (pozycja nr 2 w wykazie cenowo – asortymentowym).

Podobne aktualności

Nieczynne biura

16.11.2018

W dniu 19.11.2018 r. Biura Krajowego Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości w Kielcach, Starachowicach oraz Skarżysku - Kamiennej będzie...

Czytaj więcej

Dofinansowania na szkolenia – do 80%

15.11.2018

Przedsiębiorco masz pomysł na szkolenie dla siebie bądź swoich pracowników, przy jak najmniejszym nakładzie finansowym?

Czytaj więcej

Wystawa

14.11.2018

6 listopada 2018 r. w siedzibie KSWP odbył się wernisaż pamiątkowych fotografii upamiętniających 100-lecie odzyskania przez Polskę Niepodległości...

Czytaj więcej

…dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego…

Niniejsza strona internetowa powstała w ramach projektu ”Wirtualna chmura" - innowacja w obsłudze klientów usług szkoleniowych, doradczych i informacyjnych w województwie świętokrzyskim” realizowanego przez Koneckie Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 – 2013 i budżet państwa

© 2012 KSWP. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: CSK ZETO Kielce