Nasze formy wsparcia

Pracownik działu obsługi klienta ze znajomością języka angielskiego - Kielce

Zakończone
Krótka charakterystyka szkolenia

Szkolenie składa się z zajęć teoretycznych z zakresu obsługi klienta oraz z kursu języka angielskiego i kończy się egzaminem umożliwiającym uczestnikom uzyskanie certyfikatu językowego TOEIC.

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności z następującego zakresu:

* techniki komunikacyjne

* budowanie pozytywnych relacji z klientem

* język angielski w biznesie

Miejsce realizacji

Kielce

Grupa docelowa

Szkolenie adresowane jest do osób pracujących, zamieszkałych na ternie woj. świętokrzyskiego, posiadających co najwyżej średnie wykształcenie i nie prowadzących działalności gospodarczej. Ponadto uczestnicy muszą posiadać podstawową znajomość języka angielskiego- na poziomie min. A1. 

Dostępne formy wsparcia

Każdy uczestnik otrzyma:

* materiały szkoleniowe

* serwis kawowy

* zwrot kosztów dojazdu

* zaświadczenie o ukończeniu szkolenia

Szczegółowych informacji udziela:

Iwona Klimczyk  tel. 41 343 17 80

Ostatnie aktualności
Zobacz wszystkie

Nieczynne biura

19.04.2018

W dniu 20.04.2018 Biura Krajowego Stowarzyszenia Wspierania Przedsiębiorczości w Kielcach, Starachowicach, Skarżysku - Kamiennej oraz Szydłowcu będzie nieczynne.

Czytaj więcej
Newsletter

Dołącz do bezpłatnego newslettera!

…dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego…

Niniejsza strona internetowa powstała w ramach projektu ”Wirtualna chmura" - innowacja w obsłudze klientów usług szkoleniowych, doradczych i informacyjnych w województwie świętokrzyskim” realizowanego przez Koneckie Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 – 2013 i budżet państwa

© 2012 KSWP. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: CSK ZETO Kielce