Nasze formy wsparcia

Telemarketer z profesjonalną obsługą klienta

Zakończone
Krótka charakterystyka szkolenia

-

Cel szkolenia

Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą nabyć wiedzę i umiejętności z zakresu skutecznych technik telemarketingu oraz profesjonalnej obsługi klienta.

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

  •  Przygotowanie oferty i jej przedstawianie klientowi.
  •  Prezentacja towarów i usług.
  •  Posługiwanie się językiem korzyści.
  •  Skargi.
  •  Reklamacje.

Miejsce realizacji

Kielce

Grupa docelowa

Szkolenie adresowane jest do osób długotrwale bezrobotnych, w wieku od 15 do 30 oraz powyżej 50 roku życia, zamieszkałych na terenie woj. świętokrzyskiego, chcących z własnej inicjatywy podnieść swoje kwalifikacje i zdobyć nowy zawód.  

Dostępne formy wsparcia

Dostępne formy wsparcia

- indywidualne poradnictwo zawodowe

- grupowe  poradnictwo zawodowe

- grupowe  doradztwo zawodowe

- szkolenie z w/w zakresu

- staże zawodowe

Zgłoszenia na szkolenie przyjmuje:

Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości

Al. IX Wieków Kielc 6/24, 25-516 Kielce

tel. 41 345 39 08

Ostatnie aktualności
Zobacz wszystkie

Nieczynne biura

19.04.2018

W dniu 20.04.2018 Biura Krajowego Stowarzyszenia Wspierania Przedsiębiorczości w Kielcach, Starachowicach, Skarżysku - Kamiennej oraz Szydłowcu będzie nieczynne.

Czytaj więcej
Newsletter

Dołącz do bezpłatnego newslettera!

…dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego…

Niniejsza strona internetowa powstała w ramach projektu ”Wirtualna chmura" - innowacja w obsłudze klientów usług szkoleniowych, doradczych i informacyjnych w województwie świętokrzyskim” realizowanego przez Koneckie Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 – 2013 i budżet państwa

© 2012 KSWP. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: CSK ZETO Kielce