ZAPYTANIE OFERTOWE NR 5/ FESW.08.03-IZ.00-0016/23 z dnia 20.05.2024 r.
20 maj 2024
Kategoria:
Projekty
Zapytania ofertowe
dotyczące wyboru wykładowcy/ Trenera prowadzącego Szkolenia specjalistyczne : Kurs TCCC, Kurs SEREA – szkolenie z technik survivalu
(kody CPV: 80510000-2 )
w ramach Projektu „Młodzi w akcji” FESW.08.03-IZ.00-0016/23 , realizowanego w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027, Oś priorytetowa 8. Edukacja na wszystkich etapach życia , Działanie 08.03 Wysoka jakość edukacji ponadpodstawowej ogólnej.
I. ZAMAWIAJĄCY
1. Nazwa i adres zamawiającego
Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości
ul. Stanisława Staszica 2A, 26-200 Końskie, województwo: świętokrzyskie
Tel.: 41 375 14 55
REGON: 290592085
NIP: 658-12-20-917
e-mail: kswp@kswp.org.pl
strona internetowa Zamawiającego: www.kswp.org.pl
II. Postanowienia ogólne
1. Zamawiający przygotowuje i przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia w sposób zapewniający przejrzystość oraz zachowanie uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców. Postępowanie o udzielenie zamówienia w ramach projektu jest przygotowane i prowadzone w trybie zasady konkurencyjności w rozumieniu zapisów „Wytycznych dotyczące kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, na lata 2021-2027”.
Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, z późn. zm).
2. Oferent winien zapoznać się ze wszystkimi punktami zapytania ofertowego.
3. Oferta jak i załączniki do oferty powinny zostać sporządzone przez Oferenta według warunków i postanowień zawartych w zapytaniu ofertowym.
4. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5. Zapytanie ofertowe zostało zamieszczone na stronie https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ w dniu 20.05.2024 r.
6. Kategoria ogłoszenia
Usługa
7. Podkategoria ogłoszenia
Usługa szkoleniowa
8. Miejsce realizacji zamówienia:
Województwo świętokrzyskie, powiat staszowski. Miejscowość Staszów.
9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
11 Zamówienie uwzględnia następujące aspekty społeczne:
a) Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przepisów dotyczących warunków pracy, takich jak czas pracy, płace, bezpieczeństwo i higiena pracy. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów i standardów.
b) Wykonawca musi przestrzegać etycznych standardów biznesowych i nie stosować nieuczciwych praktyk, takich jak korupcja czy wyzysk pracowników.
c) Wykonawca zapewni sprzęt spełniający wszelkie wymagane prawem normy jakości i bezpieczeństwa.
III. Skrócony opis przedmiotu zamówienia:
1. Celem zamówienia przeprowadzenie zajęć specjalistycznych: Część 1 . Kurs TCCC. Część 2 Kurs SEREA -szkolenie z technik survivalu .
Wydatek ponoszony w ramach projektu „Młodzi w akcji” FESW.08.03-IZ.00-0016/23, realizowanego w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027, Oś priorytetowa 8. Edukacja na wszystkich etapach życia
Zamówienie zostało podzielone na 2 części :
1) Część 1 Zamówienia: Kurs TCCC -1 edycja – 25 os. 18 godz.
2) Część 2 Zamówienia: Kurs SEREA – szkolenie z technik survivalu – 1 edycja – 25 os. 18 godz.
Kod CPV: 80510000-2- Usługi szkolenia zawodowego
2. Część 1 :
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia specjalistycznego – Kurs TCCC wraz z egzaminem :
Liczba edycji: 1 (Liceum Ogólnokształcące im. ks. kard. S. Wyszyńskiego, 11 Listopada 3, 28-200 Staszów)
Liczba uczestników: 25 os.
Miejsce realizacji zajęć: Liceum Ogólnokształcące im. ks. kard. S. Wyszyńskiego, 11 Listopada 3, 28-200 Staszów
Czas trwania zajęć: 18 godz./grupa
Opis szkolenia: zajęcia prowadzone w formie wykładów oraz ćwiczeń. Przedmiot zamówienia musi spełniać co najmniej wymagania opisane w Załączniku nr 1 ( Opis przedmiotu zamówienia ) .
Zajęcia kursu TCCC odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych (po zakończonych zajęciach szkolnych) lub w soboty (zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem ).
3. Część 2 :
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia specjalistycznego – Kurs SEREA- szkolenie z technik survivalu, wraz z egzaminem :
Liczba edycji: 1 (Liceum Ogólnokształcące im. ks. kard. S. Wyszyńskiego, 11 Listopada 3, 28-200 Staszów)
Liczba uczestników: 25 os.
Miejsce realizacji zajęć: Liceum Ogólnokształcące im. ks. kard. S. Wyszyńskiego, 11 Listopada 3, 28-200 Staszów, tereny powiatu staszowskiego.
Czas trwania zajęć: 18 godz./grupa
Opis szkolenia: zajęcia prowadzone w formie wykładów oraz ćwiczeń . Przedmiot zamówienia musi spełniać co najmniej wymagania opisane w Załączniku nr 1 ( Opis przedmiotu zamówienia ) .
Zajęcia kursu SEREA odbywać się będą w weekend, obejmować będą zajęcia praktyczne w terenie z wyżywieniem.
4. Zamawiający zobowiązany jest realizować zamówienie zgodnie z niniejszym zapytaniem ofertowym.
IV. Cel zamówienia
Celem zamówienia przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych: Kurs TCCC, oraz Kurs SEREA- szkolenie z technik survivalu. Wydatek ponoszony w ramach projektu „Młodzi w akcji” FESW.08.03-IZ.00-0016/23, realizowanego w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027, Oś priorytetowa 8. Edukacja na wszystkich etapach życia.
V. Termin i miejsce wykonania zamówienia
1. Przewidywany termin realizacji zamówienia: od 03.06.2024 r. max do 30.06.2024 r.
2. Za termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia przyjmuje się datę odbioru usługi przez Zamawiającego, co zostanie potwierdzone podpisaniem przez Zamawiającego protokołu odbioru bez uwag i zastrzeżeń.
3. Po dokonaniu odbioru przedmiotu zamówienia bez uwag i zastrzeżeń, Wykonawca wystawi fakturę/rachunek z terminem płatności nie krótszym niż 30 dni.
VI . Warunki udziału w postępowaniu wymagane od Wykonawcy oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania.
Wykonawcą w niniejszym postępowaniu może być osoba fizyczna niebędąca personelem projektu, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która oferuje świadczenie usług lub ubiega się o udzielenie zamówienia i spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania.
1. O realizację zamówienia mogą ubiegać się Oferenci dysponujący trenerami , którzy posiadają co najmniej:
– wiedzę i doświadczenie w obszarze tematycznym, zgodnym z przedmiotem zamówienia, tj. min. 36 godzin udokumentowanego doświadczenia w ramach danego kursu , w okresie nie krótszym niż 24 miesiące bezpośrednio przed złożeniem oferty
– Uprawnienia pedagogiczne
– W zakresie prowadzenia Kursu TCCC- doświadczenie w służbie ratownictwa medycznego , doświadczenie bojowe
– W zakresie prowadzenia Kursu SEREA- szkolenie z technik survivalu – uprawnienia instruktor survivalowy
2. Oferenci posiadają uprawnienia do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia (wykształcenie wyższe kierunkowe lub certyfikaty/ zaświadczenia/ inne umożliwiające przeprowadzenie danego wsparcia).
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 5) oraz wykazu osób (Załącznik nr 6), zawierającego informacje potwierdzające dysponowanie przez Wykonawcę osobami zdolnymi do realizacji zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku udziału, tj. dyplomy, certyfikaty, zaświadczenia, referencje, inne dokumenty potwierdzające spełnienie warunku.
Wykonawca przedstawi oświadczenie trenera o dobrowolnym wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
VII. Dodatkowe warunki
Zamawiający nie wyznacza dodatkowych warunków.
VIII. Wykluczenia
1. W postępowaniu nie mogą uczestniczyć podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Oferenta a Oferentem, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
(warunek weryfikowany na podstawie Zał.4 do zapytania ofertowego)
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art.. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązania w zakresie przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz.U. 2022 poz.835 ze zm. ) wyklucza się :
- Wykonawcę /Oferentów postępowania wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt.3 w/w ustawy.
- Wykonawcę /Oferentów postępowania, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2008 roku o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowania terroryzmu ( Dz.U 2022 poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będącą takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 roku , o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 w/w ustawy.
- Wykonawcę/Oferentów postępowania, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 37 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (Dz.U.2021 poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 roku, o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 w/w ustawy.
(warunek weryfikowany na podstawie Zał. 3 do zapytania ofertowego)
IX. Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Formularz oferty(według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.)
2. Wykaz osób ( Załącznik nr 6), oraz :
– Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wiedzy (dyplomy lub certyfikaty/ zaświadczenia/ inne umożliwiające przeprowadzenie danego wsparcia i doświadczenia w obszarze tematycznym zajęć), zgodnym z przedmiotem zamówienia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Oferenta.
– Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia: rekomendacji/referencji wystawione przez podmiot/y zlecający/e usługę, dotyczące przeprowadzenia min. 36 godzin zajęć w przedmiocie zamówienia potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Oferenta.
– Curriculum Vitae
3. Oświadczenie o braku wykluczenia- Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego
4. Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego)
5. Opis przedmiotu zamówienia – (powinien zawierać co najmniej wymagania opisane w Załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego)
6. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie i przechowywanie danych osobowych w ramach zapytania przez Trenerów/ Wykładowców ( załącznik nr 7)
X. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Oferentami.
1. Odpowiedzi na zapytania dotyczące zamówienia Zamawiający zamieszcza na stronie https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/. Językiem komunikacji jest język polski.
2. Komunikacja miedzy zamawiającym a oferentem (pytania/ odpowiedzi) również musi odbywać się
za pośrednictwem aplikacji BK2021.
XI. Opis sposobu przygotowania oferty .
1. Oferta winna być sporządzona zgodnie z wymogami zapytania ofertowego na „Formularzu oferty” stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Do oferty winny być załączone wszystkie dokumenty, o których mowa w pkt. IX niniejszego zapytania ofertowego.
2. Wszelkie zmiany naniesione przez Oferenta w treści oferty po jej sporządzeniu muszą być parafowane przez Oferenta.
3. Oferta i załączniki muszą być podpisane przez osobę /y do tego upoważnioną/ne. Wszystkie załączniki do Oferty muszą być czytelne.
4. Oferent powinien być związany złożoną ofertą przez okres co najmniej 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
5. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
XII. Miejsce i termin składania ofert
1. Termin składania ofert upływa 27.05.2024 r. Oferty złożone po tym terminie zostaną odrzucone.
2. Zgodnie z pkt 1) Sekcji 3.2.3 Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027, dla zamówień udzielanych w projektach perspektywy 2021-2027, wszystkie oferty powinny być składane za pośrednictwem aplikacji BK2021.
3. O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje złożenie jej w Bazie Konkurencyjności. Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
XIII. Dodatkowe warunki postępowania o udzielenie zamówienia:
1. Zamawiający zastrzega, iż w toku sprawdzania dokumentów, w przypadkach wymagających, będzie miał prawo żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i treści oferty, a także będzie miał prawo wezwać do uzupełnienia wymaganych dokumentów, jeśli nie zostaną one złożone lub będą zawierać błędy. Zamawiający dopuszcza komunikację telefoniczną i mailową w ww. sprawach.
2. Zamawiający poprawia w ofercie:
- oczywiste omyłki pisarskie, w szczególności jeżeli cena podana liczbą nie odpowiada cenie podanej słownie, przyjmuje się za prawidłową cenę podaną słownie chyba, że z treści oferty wynika, iż prawidłowa jest cena podana liczbą;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
Zamawiający, po dokonaniu poprawki omyłki w ofercie, niezwłocznie zawiadamia o tym Wykonawcę, który w terminie 1 dnia roboczego, może nie zgodzić się na poprawienie tej omyłki.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podawania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania, Wykonawcy nie przysługują roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
4. Zamawiający odrzuci ofertę Oferenta, który nie spełni warunków wymagań określonych w Zapytaniu ofertowym.
XIV. Kryteria oceny ofert i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Złożone oferty zostaną rozpatrzone pod kątem spełniania warunków określonych w zapytaniu ofertowym. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia — nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w „Formularzu oferty” (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego) i dołączone do oferty załączniki.
2. Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli:
1) jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego;
2) zostanie złożona po terminie składania ofert;
3) nie będzie zawierała wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń.
3. W przypadku stwierdzenia powiązań, o których mowa w pkt. VIII zapytania, Zamawiający wykluczy Oferenta z postępowania o udzielenie zamówienia.
4. Oferty ważne – zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, złożone przez Oferentów spełniających warunki udziału postępowaniu zostaną poddane ocenie punktowej, na podstawie następujących kryteriów:
ocenie punktowej, dla każdej części zamówienia oddzielnie, na podstawie następujących kryteriów:
K1 – Cena 50% (maksymalnie możliwych do uzyskania 50 pkt), z Załącznika nr 2 do Zapytania ofertowego
K2 – Doświadczenie 30% (maksymalnie możliwych do uzyskania 30 pkt), z Załącznika nr 6 do Zapytania ofertowego
K3- Gotowość do wykonania szkolenia – 10 % ( maksymalnie możliwych do uzyskania 10 punktów)
K4- Aspekty społeczne -10 % ( maksymalnie możliwych do uzyskania 10 punktów)
Łącznie możliwych do uzyskania 100 pkt (100%)
Ostateczna ilość punktów (K) będzie obliczana wg następującego wzoru:
K = K1 + K2 + K3 + K4
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów (K).
Ad. 1
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie kryterium:
K1 = (Cmin:C)x 50
K1 – liczba punktów uzyskana za kryterium ceny
Cmin – cena najniższa spośród ważnych ofert
C– cena badanej oferty
Liczba uzyskanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.
Ad. 2
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie kryterium „doświadczenie” w ramach szkolenia:
W celu uzyskania punktów w kryterium „doświadczenie” Oferent musi wykazać przeprowadzenie minimum min. 36 godzin udokumentowanego doświadczenia w ramach danego kursu , w okresie nie krótszym niż 24 miesiące bezpośrednio przed złożeniem oferty. Doświadczenie musi być potwierdzone przedłożonymi dokumentami np. referencje.
K2 =Ilość punktów ze spełnienie kryterium „doświadczenie”
Ilość punktów za spełnienie kryterium „doświadczenie” będzie przyznawana w następujący sposób:
Liczba punktów uzyskanych w kryterium „doświadczenie” (D) będzie obliczona wg
następującego wzoru:
D(w)
D =————————————–x30
D(max)
gdzie:
D – liczba punktów zdobytych w kryterium „doświadczenie”
D(w) – liczba godzin doświadczenia w ofercie Wykonawcy
D(max) – największa liczba godzin doświadczenia ze wszystkich złożonych ofert.
W przypadku zgłoszenie przez Wykonawcę oferty obejmującej dwóch lub więcej wykładowców/ trenerów , którzy będą realizować usługę, ocena całej oferty i przyznanie punktów w ramach kryterium doświadczenia w realizacji usługi nastąpi
wyłączenie w oparciu o dane doradcy z najniższą liczbą godzin doradztwa.
Ad. 3 Ocenie będzie podlegał czas gotowości, jaki w formularzu ofertowym zadeklaruje Wykonawca, na rozpoczęcie szkolenia po zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego. Punkty w kryterium będą przyznawane zgodnie z poniższym schematem:
a) Za zadeklarowaną gotowość powyżej 6 dni Wykonawca otrzyma 0 pkt.;
b) Za zadeklarowaną gotowość od 5 do 6 dni Wykonawca otrzyma 5 pkt.;
c) Za zadeklarowaną gotowość od 3 do 4 dni Wykonawca otrzyma 10 pkt.;
Maksymalna liczba punktów możliwa do zdobycia w tym kryterium – 10 punktów. Wykonawca podaje liczbę dni kalendarzowych.
Ad. 4
Aspekty społeczne – maksymalnie 10 pkt. Zamawiający przyzna punkty Wykonawcy za skierowanie do realizacji zamówienia co najmniej 1 osoby z tzw. grupy defaworyzowej, tj. co najmniej 1 osoby należącej do kategorii osób z niepełnosprawnością posiadającej aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, którego ważność nie kończy się wcześniej niż wskazany termin realizacji zamówienia. W przypadku osób fizycznych składających ofertę, aby to kryterium zostało spełnione, kryterium te musi spełnić osoba składająca ofertę.
Punkty w ramach ww. kryterium będą przyznawane wg zasady spełnia/nie spełnia, tj.:
– Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 1 osobę należącą do kategorii osób, o których mowa powyżej – 10 pkt. (do oferty należy dołączyć kserokopię orzeczenia o niepełnosprawności);
– Wykonawca nie skieruje do realizacji zamówienia osoby należącej do kategorii osób, o których mowa powyżej – 0 pkt. Zamawiający wymaga wskazania w wykazie osób (załącznik nr 6) czy Wykonawca skieruje czy nie skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 1 osobę należącą do kategorii osób, o których mowa powyżej bądź w przypadku osób fizycznych składających ofertę wskaże siebie. W sytuacji, gdy Wykonawca nie wskaże w wykazie osób (w załączniku nr 6) co najmniej 1 osoby należącej do kategorii osób, o których mowa powyżej, przyjmuje się, że Wykonawca nie skieruje do realizacji zamówienia takiej osoby, tym samym otrzymując 0 pkt w ramach niniejszego kryterium.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi lub Oferentom, którego/których oferta odpowiada wszystkim wymogom zawartym w zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona w podanych kryteriach wyboru jako najkorzystniejsza – uzyskując najwyższą liczbę punktów.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjowania ceny z Oferentem, który złoży ważną najkorzystniejszą ofertę w przypadku, gdy cena tej oferty przekracza budżet projektu, którym dysponuje Zamawiający. W przypadku, gdy negocjacje w zakresie wskazanym w zdaniu poprzednim nie przyniosą efektu, Zamawiający unieważni postępowanie.
8. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo wybrania oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert, o ile ta nie przekroczy budżetu projektu, którym dysponuje Zamawiający.
9. Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi lub Oferentom, którego/których oferta odpowiada wszystkim wymogom zawartym w zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona w podanych kryteriach wyboru jako najkorzystniejsza – uzyskując najwyższą liczbę punktów.
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjowania ceny z Oferentem, który złoży ważną najkorzystniejszą ofertę w przypadku, gdy cena tej oferty przekracza budżet projektu, którym dysponuje Zamawiający. W przypadku, gdy negocjacje w zakresie wskazanym w zdaniu poprzednim nie przyniosą efektu, Zamawiający unieważni postępowanie.
11. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo wybrania oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert, o ile ta nie przekroczy budżetu projektu, którym dysponuje Zamawiający.
XIV. Klauzula informacyjna
Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości w Końskich, adres: ul. Stanisława Staszica 2A, 26-200 Końskie zarejestrowane w Sądzie Rejonowym Kielcach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000020058, NIP: 6581220917, REGON: 290592085, telefon: 41 375 14 55, zwane dalej „KSWP”
2. kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w KSWP drogą elektroniczną: iod@kswp.org.pl lub kierując korespondencję na adres wskazany powyżej;
3. Pani/Pana dane przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c „RODO” w celu związanym z zapytaniem ofertowym nr 5/FESW.08.03-IZ.00-0016/23 z dnia 20.05.2024, prowadzonego w trybie zasady konkurencyjności określonej w „Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021- 2027”;
4. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z przepisami obowiązującymi Zamawiającego jako Beneficjenta Projektu pn. „Młodzi w akcji ” 08.03-IZ.00-003/23, realizowanego w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027, Oś priorytetowa 8. Edukacja na wszystkich etapach życia , Działanie 08.03 Wysoka jakość edukacji ponadpodstawowej ogólnej.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być odbiorcy uprawnieni do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa, osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja w związku z Zapytaniem ofertowym, inne podmioty, które na podstawie umów podpisanych z Zamawiającym przetwarzają dane osobowe, których administratorem jest Zamawiający;
6. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgodnie z Wytycznymi; konsekwencją niepodania określonych danych będzie odrzucenie oferty.
7. Dane osobowe nie będą przetwarzane przez KSWP w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą profilowane.
8. Pani/Pana danych osobowych nie będą przekazywane do państwa trzeciego – państwa, które nie należy do Europejskiego Obszaru Gospodarczego;
9. Osoba, której dane osobowe będą w przedmiotowym postępowaniu przetwarzane posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10. Osoba, której dane osobowe będą w przedmiotowym postępowaniu przetwarzane nie posiada:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawa do usunięcia danych osobowych;
b) prawa do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.