­­­ ZAPYTANIE OFERTOWE NR 6/ FESW.08.03-IZ.00-0016/23 z dnia 23.05.2024r.

dotyczące wyboru:

 Wykładowcy/ Trenera prowadzącego Warsztaty doradztwa zawodowego

Wykładowcy/ trenera prowadzącego Warsztaty psychologiczno- pedagogiczne 

(kody CPV:  85312320-8, 80000000-4 , 85121270-6 )

w ramach Projektu „Młodzi w akcji” FESW.08.03-IZ.00-0016/23 , realizowanego w ramach programu regionalnego  Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027, Oś  priorytetowa 8. Edukacja na wszystkich etapach życia , Działanie 08.03 Wysoka jakość edukacji ponadpodstawowej ogólnej.

I. ZAMAWIAJĄCY

  1. Nazwa i adres zamawiającego

Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości

ul. Stanisława Staszica 2A, 26-200 Końskie, województwo: świętokrzyskie

Tel.: 41 375 14 55

REGON: 290592085

NIP: 658-12-20-917

e-mail: kswp@kswp.org.pl

strona internetowa Zamawiającego: www.kswp.org.pl

II. Postanowienia ogólne

  1. Zamawiający przygotowuje i przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia w sposób zapewniający przejrzystość oraz zachowanie uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców. Do niniejszego postepowania mają zastosowanie „Wytyczne  dotyczące kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, na lata 2021-2027”.   
    Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, z późn. zm)
  1. Oferta jak i załączniki do oferty powinny zostać sporządzone przez Oferenta według warunków i postanowień zawartych w zapytaniu ofertowym.
  2. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  3. Zapytanie ofertowe zostało zamieszczone na stronie https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/
    w dniu 23.05.2024 r.
  4. Kategoria ogłoszenia
    Usługa
  1. Podkategoria ogłoszenia
    Usługa doradcza
    Usługa szkoleniowa
    Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
  1. Miejsce realizacji zamówienia: Województwo świętokrzyskie:
    –  powiat staszowski, miejscowość Staszów ,
    – powiat konecki, gmina Stąporków, miejscowość Stąporków.
  1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
  2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

 

III. Skrócony opis przedmiotu zamówienia:

 Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć:

  1. „Warsztaty doradztwa zawodowego”
    Warsztaty doradztwa zawodowego:
    Liczba grup : 10 ( w tym 2 grupy w  ZSP w Stąporkowie  i 8 grup w  LO w Staszowie)
    Liczba uczestników : 183, w tym :
    – 40 osoby   w ZSP w Stąporkowie ( 2 grupy po 20 osób) ,
    –  143 osoby w LO w Staszowie  ( 8 grup po  17-18 osób ).

    Miejsce realizacji zajęć:
    – Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Stanisława Staszica , ul. Stanisława Staszica 4, 26-220 Stąporków ,
    –  Liceum Ogólnokształcące im. ks. kard. Stefana  Wyszyńskiego , ul. 11 Listopada 3, 28-200 Staszów.

    Czas trwania zajęć: 96 godzin:
    –  W ZSP w Stąporkowie zajęcia przewidziane w wymiarze 16 godzin  / grupę, łącznie 32 godziny ,
    – W LO w Staszowie zajęcia przewidziane w wymiarze 8 godzin / grupę, łącznie 64 godziny .
    Opis wsparcia:  Zajęcia prowadzone w formie warsztatów, ukierunkowane na kształtowanie proaktywnych postaw uczniów wobec pracy i edukacji, oraz sprawczości uczniów, tj, przekonania że są podmiotami własnych działań i są zdolni do wprowadzania  zmian w swoim bliskim i dalszym otoczeniu. Działania będą wspierać eliminowanie stereotypów dotyczących ról społecznych i zawodowych. 
  1. Warsztaty psychologiczno- pedagogiczne
    Liczba grup : 7 (w tym 2 grupy w  ZSP w Stąporkowie  i 5 grup w  LO w Staszowie)
    Liczba uczestników : 183:
    – 40 osoby   w ZSP w Stąporkowie ( 2 grupy po 20 osób) ,
    –  143 osoby w LO w Staszowie  ( 5 grup po  28-30 osób).

    Miejsce realizacji zajęć:
    – Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Stanisława Staszica , ul. Stanisława Staszica 4, 26-220 Stąporków ,
    –  Liceum Ogólnokształcące im. ks. kard. Stefana  Wyszyńskiego , ul. 11 Listopada 3, 28-200 Staszów

    Czas trwania zajęć: 112 godzin:
    –  W ZSP w Stąporkowie zajęcia przewidziane w wymiarze 16 godzin / grupę, łącznie 32 godziny ,
    – W LO w Staszowie zajęcia przewidziane w wymiarze 16 godzin/ grupę, łącznie 80 godziny .

Opis wsparcia:  Zajęcia prowadzone w formie warsztatów rozwijających kompetencje emocjonalno – społeczne oraz kształtujące postawy antydyskryminacyjne w postaci cyklu : „Poznaj siebie”, „Jak się uczyć, żeby się nauczyć?”,  „Ja kontra stres”,  „Człowiek w świecie kultury”.

 

 

IV. Cel zamówienia

Celem zamówienia jest przeprowadzenie „Warsztatów doradztwa zawodowego” , oraz „Warsztatów psychologiczno- pedagogicznych”  dla uczniów LO w Staszowie oraz ZSP w Stąporkowie. Wydatek ponoszony w ramach projektu „Młodzi w akcji” FESW.08.03-IZ.00-0016/23, realizowanego w ramach programu regionalnego  Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027, Oś  priorytetowa 8. Edukacja na wszystkich etapach życia.

V. Opis przedmiotu zamówienia

  1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie „Warsztatów doradztwa zawodowego” oraz „Warsztatów psychologiczno-pedagogicznych”   dla uczniów / uczennic w wieku 14-19 lat  projektu „Młodzi w akcji” FESW.08.03-IZ.00-0016/23, realizowanego w ramach programu regionalnego  Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027, Oś  priorytetowa 8. Edukacja na wszystkich etapach życia. Zamówienie zostało podzielone na 4 części :
    1) Część 1 Zamówienia: Warsztaty doradztwa zawodowego  w ZSP w Stąporkowie (2 grupy -40 osób  (2 grupy /20 osób) po 16 godz./grupę łącznie 32 godzin
    2) Część 2 Zamówienia: Warsztaty doradztwa zawodowego  w LO w Staszowie  (8 grup -143 osób (8 grupy /17-18 osób)po 8 godz./grupę łącznie 64 godzin
    3) Część 3 Zamówienia: Warsztaty psychologiczno- pedagogiczne w ZSP w Stąporkowie (2 grupy -40 osób (2 grupy /20 osób)  po 16 godz./grupę łącznie 32 godzin
    4) Część 4 Zamówienia: Warsztaty psychologiczno- pedagogiczne  w LO w Staszowie  (5 grup -143 osób (5 grup/ 28-30 osób)  po 16 godzin /grupę łącznie 80 godzin

  2. Zajęcia prowadzone w formie warsztatów, obejmujących następujące zagadnienia:
    a) Warsztaty doradztwa zawodowego :
    –  weryfikacja zasobów własnych,
    –  świat zawodów i rynek pracy,
    –  rynek edukacyjny i uczenie się przez całe życie,
    – planowanie własnego rozwoju w kontekście zapotrzebowania na rynku pracy,
    –  autoprezentacja na portalach typu Linkedin.
    – uczenie się przez doświadczenie, przeżywanie umożliwia rozwijanie kompetencji personalnych społecznych,
    – przygotowuje do samodzielnego, świadomego podejmowania decyzji.
    Realizacja zajęć z wykorzystaniem nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT), co zwiększy atrakcyjność zajęć i jednocześnie usprawni kompetencje kluczowe uczniów. Dynamicznie rozwijający się obszar ICT wymaga zarówno od prowadzących, jak i uczniów wdrażania idei całożyciowego uczenia się.
    Doradztwo zawodowe ukierunkowane na kształtowanie:
    a. proaktywnych postaw uczniów wobec pracy i edukacji ze zwróceniem uwagi na zasady etyki pracy jako fundamentu aktywności zawodowej;
    b. sprawczości uczniów, tj. przekonania, że są podmiotami własnych działań i są zdolni do wprowadzania zmian w swoim bliższym i dalszym otoczeniu. Działania realizowane w ramach doradztwa zawodowego będzie wspierać eliminowanie stereotypów dotyczących ról społecznych i zawodowych, mających na celu ukierunkowanie na kształtowanie proaktywnych postaw uczniów wobec pracy i edukacji ze zwróceniem uwagi na zasady etyki pracy jako fundamentu aktywności zawodowej, oraz sprawczości uczniów, tj, przekonania, że są podmiotami własnych działań i są zdolnie do wprowadzania zmian w swoim bliższym i dalszym otoczeniu.

    b) Warsztaty psychologiczno- pedagogiczne:
  1. “Poznaj siebie” –warsztat poświęcony emocjom człowieka. Celem jest zaznajomienie uczniów z tematyką ludzkich emocji, ich prawidłowego rozpoznawania oraz uzewnętrzniania, uczestnicy poznają, czym są emocje podstawowe, co wywołuje emocje w życiu człowieka oraz w jaki sposób możemy korzystać z naszych emocji i je kontrolować. (4 godziny.)
  2. ” Jak się uczyć, żeby się nauczyć?” –techniki efektywnej nauki. Celem jest wyposażenie uczniów w narzędzia pomagające uczyć się szybciej i bardziej efektywnie. Korzystając z wiedzy psychologicznej, uczestnicy nauczą się w jaki sposób funkcjonuje ludzki mózg i nasza pamięć, a w związku z tym, jak najlepiej wykorzystywać zasoby, które posiadamy. Prezentacja technik zapamiętywania, jak lepiej koncentrować swoją uwagę oraz jak zarządzać swoim czasem w nauce.(4 godziny)
  3. “Ja kontra stres” –zagadnienia stresu oraz metod radzenia sobie ze stresem. Celem jest zaznajomienie uczniów z tematyką stresu – jakie jest źródło stresu, co go wyzwala, jakie reakcje fizjologiczne zachodzą w człowieku oraz jak rozpoznać przejawy stresu u siebie i innych. Poznanie metod regulacji stresu oraz odkrycie swoich własnych, sprawdzonych metod. (4 godziny)
  4. “Człowiek w świecie kultury” –warsztat poświęcony tematom związanym z dyskryminacją, stereotypami, gender, homoseksualnością. Celem jest zwiększenie wrażliwości uczestnikom na problemy społeczne świata, w którym żyjemy. W trakcie spotkań, w oparciu o wiedzę naukową, uczestnicy poznają źródła wielu zjawisk społecznych, sposoby i mechanizmy działania człowieka w naturalnej sytuacji lękowej. Spotkanie będzie okazją do refleksji ale także poszerzenia perspektywy związanej z odbieraniem drugiego człowieka i tego co inne, nieznane. (4 godziny)

    Realizacja zajęć zgodnie z zasadami niedyskryminacji i równości szans kobiet i mężczyzn , w tym równego traktowania wraz z dostępnością dla osób z niepełnosprawnością.
  5. Oferent  w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest do przygotowania materiałów pomocniczych dla uczestników/uczestniczek zajęć ( skrypt).
  6. Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych (po zakończonych zajęciach szkolnych) lub w soboty zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem od 06 .2024 do 31.05.2025. (|Planowany   Harmonogram zajęć w załącznik nr 6 . Możliwość zmiany harmonogramu na trzy  dni przed planowanym terminem zajęć).
  7. W związku z nakładaniem terminów zajęć Zamawiający zakłada zaangażowanie 2 wykładowców/trenerów – jednego dla w ZSP w Stąporkowie, jednego dla LO  w Staszowie .
  8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
  9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  10. Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
    Kod CPV :
    85312320-8– usługi doradcze.
    80000000-4- usługi edukacyjne i szkoleniowe
    85121270-6: Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
  11. Termin i miejsce wykonania zamówienia:
    Przewidywany termin realizacji zamówienia: od 07.06.2024 r. max do 31.05.2025 r. Zajęcia odbywać się będą po lekcjach od poniedziałku do piątku lub w soboty za zgodą uczestników, według wcześniej ustalonego harmonogramu. Zajęcia w Staszowie oraz w Stąporkowie    mogą się odbywać w tych samych terminach.
    Miejsce :
    – Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Stanisława Staszica , ul. Stanisława Staszica 4, 26-220 Stąporków ,
    –  Liceum Ogólnokształcące im. ks. kard. Stefana  Wyszyńskiego , ul. 11 Listopada 3, 28-200 Staszów.

VI . Warunki udziału w postępowaniu wymagane od Wykonawcy oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania.

Wykonawcą w niniejszym postępowaniu może być osoba fizyczna niebędąca personelem projektu, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która oferuje świadczenie usług lub ubiega się o udzielenie zamówienia i spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania.

  1. O realizację zamówienia mogą ubiegać się Oferenci dysponujący trenerami , którzy posiadają wiedzę i doświadczenie w obszarze tematycznym, zgodnym z przedmiotem zamówienia, tj. min. 2 letnie udokumentowane doświadczenie  w ramach danego wsparcia , umiejętność pracy z grupą, ciekawego przekazywania wiedzy- wiedza na temat odpowiednich metod prowadzenia zajęć dla grupy docelowej (młodzież w wieku 14-19 lat) .
  2. Oferenci posiadają uprawnienia do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia (wykształcenie wyższe kierunkowe lub certyfikaty/ zaświadczenia/ inne umożliwiające przeprowadzenie danego wsparcia

VII. Dodatkowe warunki

Zamawiający nie wyznacza dodatkowych warunków.

 

VIII. Wykluczenia

  1. W postępowaniu nie mogą uczestniczyć podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Oferenta a Oferentem, polegające w szczególności na:
  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
  • posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO;
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
  • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

     (warunek weryfikowany na podstawie Zał. 3 do zapytania ofertowego)

  1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art.. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązania w zakresie przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz.U. 2022 poz.835 ze zm. ) wyklucza się :
  • Wykonawcę /Oferentów postępowania wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 w/w ustawy.  
  • Wykonawcę /Oferentów postępowania, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2008 roku o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowania terroryzmu ( Dz.U 2022 poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będącą takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 roku , o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 w/w ustawy.
  • Wykonawcę/Oferentów postępowania, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 37 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (Dz.U.2021 poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 roku, o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 w/w ustawy.
    (warunek weryfikowany na podstawie Zał. 2  do zapytania ofertowego)

IX. Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

  1. Formularz oferty(według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.) 
  2. Wykaz osób ( Załącznik nr 4), oraz :
    – Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wiedzy (dyplomy lub certyfikaty/ zaświadczenia/ inne umożliwiające przeprowadzenie danego wsparcia i doświadczenia w obszarze tematycznym zajęć), zgodnym z przedmiotem zamówienia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Oferenta.
    – Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia- minimum 2 letnie doświadczenie w przedmiocie zamówienia : rekomendacji/referencji wystawione przez podmiot/y zlecający/e usługę, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Oferenta.
    – Curriculum Vitae
  3. Oświadczenie o braku wykluczenia- Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
  4. Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego)
  5. Oświadczenie dotyczące  zgody na przetwarzanie danych osobowych (Załącznik nr 5).
    Niezłożenie wyżej wymienionych dokumentów będzie skutkowało odrzuceniem oferty Oferenta.

X. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Oferentami.

  1. Odpowiedzi na zapytania dotyczące zamówienia Zamawiający zamieszcza na stronie https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/. Językiem komunikacji jest język polski.
  2. Komunikacja miedzy zamawiającym a oferentem (pytania/ odpowiedzi) odbywa się
    za pośrednictwem aplikacji BK2021.

XI. Opis sposobu przygotowania oferty.

  1. Oferta winna być sporządzona zgodnie z wymogami zapytania ofertowego na „Formularzu oferty” stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Do oferty winny być załączone wszystkie dokumenty, o których mowa w pkt. IX niniejszego zapytania ofertowego.
  2. Wszelkie zmiany naniesione przez Oferenta w treści oferty po jej sporządzeniu muszą być parafowane przez Oferenta.
  3. Oferta i załączniki muszą być podpisane przez osobę /y do tego upoważnioną/ne. Wszystkie załączniki do Oferty muszą być czytelne.
  4. Oferent powinien być związany złożoną ofertą przez okres co najmniej 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  5. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

 

XII. Miejsce i termin składania ofert

  1.  Termin składania ofert upływa 03.06.2024. r. Oferty złożone po tym terminie zostaną odrzucone.
  2. Zgodnie z pkt 1) Sekcji 3.2.3 Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027, dla zamówień udzielanych w projektach perspektywy 2021-2027, wszystkie oferty powinny być składane za pośrednictwem aplikacji BK2021.
  3. O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje złożenie jej w Bazie Konkurencyjności. Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.

XIII. Dodatkowe warunki postępowania o udzielenie zamówienia:

  1. Zamawiający zastrzega, iż w toku sprawdzania dokumentów, w przypadkach wymagających, będzie miał prawo żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i treści oferty, a także będzie miał prawo wezwać do uzupełnienia wymaganych dokumentów, jeśli nie zostaną one złożone lub będą zawierać błędy. Zamawiający dopuszcza komunikację telefoniczną i mailową w ww. sprawach.
  2. Zamawiający poprawia w ofercie:
    1). oczywiste omyłki pisarskie, w szczególności jeżeli cena podana liczbą nie odpowiada cenie podanej słownie, przyjmuje się za prawidłową cenę podaną słownie chyba, że z treści oferty wynika, iż prawidłowa jest cena podana liczbą;
    2). oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
    3). inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
    Zamawiający, po dokonaniu poprawki omyłki w ofercie, niezwłocznie zawiadamia o tym Wykonawcę, który w terminie 1 dnia roboczego, może nie zgodzić się na poprawienie tej omyłki.
  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podawania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania, Wykonawcy nie przysługują roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
  2. Zamawiający odrzuci ofertę Oferenta, który nie spełni warunków wymagań określonych w Zapytaniu ofertowym.

 

XIV. Kryteria oceny ofert i opis sposobu przyznawania punktacji

  1. Złożone oferty zostaną rozpatrzone pod kątem spełniania warunków określonych w zapytaniu ofertowym. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia — nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w „Formularzu oferty” (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego) i dołączone do oferty załączniki.
  2. Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli:

1) jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego;

2) zostanie złożona po terminie składania ofert;

3) nie będzie zawierała wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń.

  1. W przypadku stwierdzenia powiązań, o których mowa w pkt. VIII zapytania, Zamawiający wykluczy Oferenta
    z postępowania o udzielenie zamówienia.
  2. Oferty ważne – zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, złożone przez Oferentów spełniających warunki udziału postępowaniu zostaną poddane ocenie punktowej, na podstawie następujących kryteriów:
    ocenie punktowej, dla każdej części zamówienia oddzielnie, na podstawie następujących kryteriów:
    K1 – Cena 90% (maksymalnie możliwych do uzyskania 90 pkt), z Załącznika nr 1 do Zapytania ofertowego
    K2- Aspekty społeczne  -10 % ( maksymalnie możliwych do uzyskania 10 punktów)
    Łącznie możliwych do uzyskania 100 pkt (100%)
    Ostateczna ilość punktów (K) będzie obliczana wg następującego wzoru:
    K = K1 + K2
    Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów (K).

    Ad. 1
    Sposób przyznawania punktacji za spełnienie kryterium:
    K1 = (Cmin:C)x 90
    K1 – liczba punktów uzyskana za kryterium ceny
    Cmin – cena najniższa spośród ważnych ofert
    C– cena badanej oferty
    Liczba uzyskanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.
    Cena musi być podana w polskich złotych wraz ze wszystkimi należnymi podatkami i obciążeniami. Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją usługi. Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium cena wynosi 90.

    Ad. 2
    Aspekty społeczne – maksymalnie 10 pkt. Zamawiający przyzna punkty Wykonawcy za skierowanie do realizacji zamówienia co najmniej 1 osoby z tzw. grupy defaworyzowanej, tj. co najmniej 1 osoby należącej do kategorii osób z niepełnosprawnością posiadającej aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, którego ważność nie kończy się wcześniej niż wskazany termin realizacji zamówienia. W przypadku osób fizycznych składających ofertę, aby to kryterium zostało spełnione, kryterium te musi spełnić osoba składająca ofertę.
    Punkty w ramach ww. kryterium będą przyznawane wg zasady spełnia/nie spełnia, tj.:
    – Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 1 osobę należącą do kategorii osób, o których mowa powyżej – 10 pkt. (do oferty należy dołączyć kserokopię orzeczenia o niepełnosprawności);
    – Wykonawca nie skieruje do realizacji zamówienia osoby należącej do kategorii osób, o których mowa powyżej – 0 pkt. 
    Zamawiający wymaga wskazania  w formularzu ofert  (załącznik nr 1) czy Wykonawca skieruje czy nie skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 1 osobę należącą do kategorii osób, o których mowa powyżej bądź w przypadku osób fizycznych składających ofertę wskaże siebie. W sytuacji, gdy Wykonawca nie wskaże w formularzu ofert   (w załączniku nr 1) co najmniej 1 osoby należącej do kategorii osób, o których mowa powyżej, przyjmuje się, że Wykonawca nie skieruje do realizacji zamówienia takiej osoby, tym samym otrzymując 0 pkt w ramach niniejszego kryterium.
  1. Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi lub Oferentom, którego/których oferta odpowiada wszystkim wymogom zawartym w zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona w podanych kryteriach wyboru jako najkorzystniejsza – uzyskując najwyższą liczbę punktów.
  2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjowania ceny z Oferentem, który złoży ważną najkorzystniejszą ofertę w przypadku, gdy cena tej oferty przekracza budżet projektu, którym dysponuje Zamawiający. W przypadku, gdy negocjacje w zakresie wskazanym w zdaniu poprzednim nie przyniosą efektu, Zamawiający unieważni postępowanie.
  3. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo wybrania oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert, o ile ta nie przekroczy budżetu projektu, którym dysponuje Zamawiający.
  4. Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi lub Oferentom, którego/których oferta odpowiada wszystkim wymogom zawartym w zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona w podanych kryteriach wyboru jako najkorzystniejsza – uzyskując najwyższą liczbę punktów.
  5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjowania ceny z Oferentem, który złoży ważną najkorzystniejszą ofertę w przypadku, gdy cena tej oferty przekracza budżet projektu, którym dysponuje Zamawiający. W przypadku, gdy negocjacje w zakresie wskazanym w zdaniu poprzednim nie przyniosą efektu, Zamawiający unieważni postępowanie.
  6. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo wybrania oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert, o ile ta nie przekroczy budżetu projektu, którym dysponuje Zamawiający.

XIV.  Klauzula informacyjna

Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informuje, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości w Końskich, adres: ul. Stanisława Staszica 2A, 26-200 Końskie zarejestrowane w Sądzie Rejonowym Kielcach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000020058, NIP: 6581220917, REGON: 290592085, telefon: 41 375 14 55, zwane dalej „KSWP”
  2. kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w KSWP drogą elektroniczną: iod@kswp.org.pl lub kierując korespondencję na adres wskazany powyżej;
  3. Pani/Pana dane przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c „RODO” w celu związanym z zapytaniem ofertowym nr 6/FESW.08.03-IZ.00-0016/23 z dnia 23.05.2024, prowadzonego w trybie zasady konkurencyjności określonej w „Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021- 2027”;
  1. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z przepisami obowiązującymi Zamawiającego jako Beneficjenta Projektu pn. „Młodzi w akcji ” 08.03-IZ.00-003/23, realizowanego w ramach programu regionalnego  Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027, Oś  priorytetowa 8. Edukacja na wszystkich etapach życia , Działanie 08.03 Wysoka jakość edukacji ponadpodstawowej ogólnej.
  2. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być odbiorcy uprawnieni do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa, osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja w związku z Zapytaniem ofertowym, inne podmioty, które na podstawie umów podpisanych z Zamawiającym przetwarzają dane osobowe, których administratorem jest Zamawiający;
  3. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgodnie z Wytycznymi; konsekwencją niepodania określonych danych będzie odrzucenie oferty.
  4. Dane osobowe nie będą przetwarzane przez KSWP w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą profilowane.
  5. Pani/Pana danych osobowych nie będą przekazywane do państwa trzeciego – państwa, które nie należy do Europejskiego Obszaru Gospodarczego;
  6. Osoba, której dane osobowe będą w przedmiotowym postępowaniu przetwarzane posiada:
    1). na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych,
    2). na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych,
    3). na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
    4). prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  1. Osoba, której dane osobowe będą w przedmiotowym postępowaniu przetwarzane nie posiada:
    1). w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawa do usunięcia danych osobowych;
    2). prawa do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
    3).na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.