ZAPYTANIE OFERTOWE NR 4/ FESW.08.03-IZ.00-0016/23 z dnia 16.05.2024 r.
16 maj 2024
Kategoria:
Projekty
Zapytania ofertowe
dotyczące zakupu i dostawy sprzętu wykorzystywanego do zajęć w klasach mundurowych
(kody CPV: 35112000-2, 35112100-3 , 33171200-1, 33192160, 33141700-7)
w ramach Projektu „Młodzi w akcji” FESW.08.03-IZ.00-0016/23 , realizowanego w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027, Oś priorytetowa 8. Edukacja na wszystkich etapach życia , Działanie 08.03 Wysoka jakość edukacji ponadpodstawowej ogólnej.
I. ZAMAWIAJĄCY :
1. Nazwa i adres zamawiającego
Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości
ul. Stanisława Staszica 2A, 26-200 Końskie, województwo: świętokrzyskie
Tel.: 41 375 14 55
REGON: 290592085
NIP: 658-12-20-917
e-mail: kswp@kswp.org.pl
strona internetowa Zamawiającego: www.kswp.org.pl
II. Postanowienia ogólne
1. Zamawiający przygotowuje i przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia w sposób zapewniający przejrzystość oraz zachowanie uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców. Do niniejszego postepowania mają zastosowanie „Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, na lata 2021-2027”.
Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, z późn. zm).
2. Oferent winien zapoznać się ze wszystkimi punktami zapytania ofertowego.
3. Oferta jak i załączniki do oferty powinny zostać sporządzone przez Oferenta według warunków i postanowień zawartych w zapytaniu ofertowym.
4. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5. Zapytanie ofertowe zostało zamieszczone na stronie https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ w dniu 16.05.2024. r.
6. Kategoria ogłoszenia
Dostawy
7. Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
8. Miejsce realizacji zamówienia:
Województwo świętokrzyskie, powiat staszowski, miejscowość: Staszów.
9. Zamówienie uwzględnia następujące aspekty społeczne:
a) Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przepisów dotyczących warunków pracy, takich jak czas pracy, płace, bezpieczeństwo i higiena pracy. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów i standardów.
b) Wykonawca musi przestrzegać etycznych standardów biznesowych i nie stosować nieuczciwych praktyk, takich jak korupcja czy wyzysk pracowników.
c) Wykonawca zapewni sprzęt spełniający wszelkie wymagane prawem normy jakości i bezpieczeństwa.
III. Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa:
– zestawy ratownicze- 4 sztuki
– deska stabilizacyjna- 5 sztuk
– zestaw szyn kramera- 2 sztuki
– kołnierz ortopedyczny- 25 sztuk
– nosze ratunkowe- 3 sztuki
– zestaw rurek gardłowo- nosowych – 5 kompletów
– rzutki ratownicze- 15 sztuk
– fantom resusci anna qcpr full body- 2 sztuki
IV. Cel zamówienia
Celem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń medycznych : zestawy ratownicze- 4 sztuki, deska stabilizacyjna- 5 sztuk, zestaw szyn kramera- 2 sztuk, kołnierz ortopedyczny- 25 sztuk, nosze ratunkowe- 3 sztuki, zestaw rurek gardłowo- nosowych, 5 kompletów, rzutki ratownicze- 15 sztuk, fantom resusci anna qcpr full body- 2 sztuki.
Wydatek ponoszony w ramach projektu „Młodzi w akcji” FESW.08.03-IZ.00-0016/23, realizowanego w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027, Oś priorytetowa 8. Edukacja na wszystkich etapach życia
V. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu w ramach realizowanego projektu „Młodzi w akcji” FESW.08.03-IZ.00-0016/23, realizowanego w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027, Oś priorytetowa 8. Edukacja na wszystkich etapach życia. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę zestawy ratownicze- 4 sztuki, deska stabilizacyjna- 5 sztuk, zestaw szyn kramera- 2 sztuk, kołnierz ortopedyczny- 25 sztuk, nosze ratunkowe- 3 sztuki, zestaw rurek gardłowo- nosowych, 5 kompletów, rzutki ratownicze- 15 sztuk, fantom resusci anna qcpr full body- 2 sztuki.
- Specyfikacja przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego) określa wymagane parametry techniczne lub standardy jakościowych materiałów stosowanych do realizacji przedmiotu zamówienia. Oferent ma obowiązek wskazać, że oferowane przez niego urządzenia, przedmioty spełniają parametry techniczne i wymagania jakościowe określone przez Zamawiającego. W tym celu do oferty należy dołączyć Specyfikację zawierającą pełne dane techniczne/opisy potwierdzające spełnienie minimalnych wymagań. W przypadku braku potwierdzenia minimalnych wymagań, Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty.
- Wszystkie materiały objęte dostawą powinny być fabrycznie nowe, tzn. żadna część składająca się na gotowy produkt nie może być wcześniej używana.
- Serwis urządzeń musi być realizowany przez producenta sprzętu lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta na terenie Polski .
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
- Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Kod CPV: 35112000-2- sprzęt ratunkowy i awaryjny
Kod CPV– 35112100-3 – manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych
Kod CPV– 33171200-1- przyrządy do resuscytacji
Kod CPV– 33192160-1 – nosze
Kod CPV-33141700-7- wyroby ortopedyczne
- Termin i miejsce wykonania zamówienia
Oferent zobowiązany jest do dostarczenia zamówienia w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Miejsce dostarczenia: Liceum Ogólnokształcące im. ks. kard. S. Wyszyńskiego, ul. 11 Listopada 3, 28-200 Staszów.
Vi. Warunki udziału w postępowaniu wymagane od Wykonawcy oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (warunek weryfikowany na podstawie załącznika nr 2);
b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (warunek weryfikowany na podstawie załącznika nr 2);
VII. Dodatkowe warunki
Zamawiający nie wyznacza dodatkowych warunków.
VIII. Wykluczenia
- W postępowaniu nie mogą uczestniczyć podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Oferenta a Oferentem, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
(warunek weryfikowany na podstawie Zał. 3 do zapytania ofertowego)
- Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art.. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązania w zakresie przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz.U. 2022 poz.835 ze zm. ) wyklucza się :
- Dostawcę /Oferentów postępowania wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt.3 w/w ustawy.
- Dostawcę /Oferentów postępowania, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2008 roku o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowania terroryzmu ( Dz.U 2022 poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będącą takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 roku , o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 w/w ustawy.
- Wykonawcę/Oferentów postępowania, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 37 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (Dz.U.2021 poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 roku, o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 w/w ustawy.
(warunek weryfikowany na podstawie Zał. 4 do zapytania ofertowego)
IX. Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
- Formularz oferty(według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.)
- Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego)
- Oświadczenie o braku wykluczenia- Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego
- Specyfikacja przedmiotu zamówienia (specyfikacja winna zawierać co najmniej minimalne wymagania, zgodne z Załącznikiem nr 1 do Zapytania ofertowego)
- Dokument rejestrowy z którego będzie wynikać umocowanie do podpisania oferty ( o ile Dostawca nie wskazał w ofercie danych za pomocą których Zamawiający będzie mógł samodzielnie pobrać sobie z bezładnej bazy danych), tj. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
Niezłożenie wyżej wymienionych dokumentów będzie skutkowało odrzuceniem oferty Oferenta.
X. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Oferentami.
-
- Odpowiedzi na zapytania dotyczące zamówienia Zamawiający zamieszcza na stronie https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/. Językiem komunikacji jest język polski.
- Komunikacja miedzy zamawiającym a oferentem (pytania/ odpowiedzi) odbywa się
za pośrednictwem aplikacji BK2021.
XI. Opis sposobu przygotowania oferty .
- Oferta winna być sporządzona zgodnie z wymogami zapytania ofertowego na „Formularzu oferty” stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Do oferty winny być załączone wszystkie dokumenty, o których mowa w pkt. IX niniejszego zapytania ofertowego.
- Wszelkie zmiany naniesione przez Oferenta w treści oferty po jej sporządzeniu muszą być parafowane przez Oferenta.
- Oferta i załączniki muszą być podpisane przez osobę /y do tego upoważnioną/ne. Wszystkie załączniki do Oferty muszą być czytelne.
- Oferent powinien być związany złożoną ofertą przez okres co najmniej 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
XII. Miejsce i termin składania ofert
- Termin składania ofert upływa 23.05.2024 r. Oferty złożone po tym terminie zostaną odrzucone.
- Zgodnie z pkt 1) Sekcji 3.2.3 Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027, dla zamówień udzielanych w projektach perspektywy 2021-2027, wszystkie oferty powinny być składane za pośrednictwem aplikacji BK2021.
- O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje złożenie jej w Bazie Konkurencyjności. Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
XIII. Dodatkowe warunki postępowania o udzielenie zamówienia:
- Zamawiający zastrzega, iż w toku sprawdzania dokumentów, w przypadkach wymagających, będzie miał prawo żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i treści oferty, a także będzie miał prawo wezwać do uzupełnienia wymaganych dokumentów, jeśli nie zostaną one złożone lub będą zawierać błędy. Zamawiający dopuszcza komunikację telefoniczną i mailową w ww. sprawach.
- Zamawiający poprawia w ofercie:
- oczywiste omyłki pisarskie, w szczególności jeżeli cena podana liczbą nie odpowiada cenie podanej słownie, przyjmuje się za prawidłową cenę podaną słownie chyba, że z treści oferty wynika, iż prawidłowa jest cena podana liczbą;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
Zamawiający, po dokonaniu poprawki omyłki w ofercie, niezwłocznie zawiadamia o tym Wykonawcę, który w terminie 1 dnia roboczego, może nie zgodzić się na poprawienie tej omyłki.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podawania przyczyny.
- Zamawiający odrzuci ofertę Dostawcy, który nie spełni warunków wymagań określonych w Zapytaniu ofertowym.
XIV. Kryteria oceny ofert i opis sposobu przyznawania punktacji
- Złożone oferty zostaną rozpatrzone pod kątem spełniania warunków określonych w zapytaniu ofertowym. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia — nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w „Formularzu oferty” (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego) i dołączone do oferty załączniki.
- Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli:
1) jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego;
2) zostanie złożona po terminie składania ofert;
3) nie będzie zawierała wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń.
- W przypadku stwierdzenia powiązań, o których mowa w pkt. VIII zapytania, Zamawiający wykluczy Oferenta z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Oferty ważne – zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, złożone przez Oferentów spełniających warunki udziału postępowaniu zostaną poddane ocenie punktowej, na podstawie następujących kryteriów:
K= K1+ K2
K1 – Kryterium: cena – waga – 90 %;
K2- Kryterium aspekty społeczne- waga 10%
Ad. 1 Oferent zobowiązany jest do podania w ofercie ostatecznej ceny za realizację przedmiotu zamówienia.
Podana w ofercie cena ma być wyrażona w walucie PLN. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty związane z terminowym i prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami i wytycznymi stawianymi przez Zamawiającego, odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia.
Cena dla przedmiotu zamówienia może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen. Wszelkie upusty i rabaty winny być ujęte w obliczonej cenie wskazanej w treści oferty Oferenta, tak by wyliczona cena za realizację przedmiotu zamówienia była ceną ostateczną, bez konieczności dokonywania przez Zamawiającego przeliczeń i innych działań w celu jej określenia.
Ceną oferty za realizację przedmiotu zamówienia jest cena brutto.
Wartość punktowa ceny, o której mowa wyżej wyliczona zostanie według następującego wzoru:
Najniższa wartość oferty brutto wśród otrzymanych ofert
———————————————————————————– x 90
Wartość brutto badanej oferty
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania wynosi 90 pkt.
Ad. 2 Oferent wskaże, że do wykonania zamówienia została zaangażowana co najmniej 1 osoba należąca do kategorii osób z niepełnosprawnościami, posiadająca aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, którego ważność nie kończy się wcześniej niż wskazany termin realizacji zamówienia.
Punkty w ramach ww. kryterium będą przyznawane wg zasady spełnia/nie spełnia, tj.:
– Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 1 osobę należącą do kategorii osób, o których mowa powyżej – 10 pkt. (do oferty należy dołączyć kserokopię orzeczenia o niepełnosprawności);
– Wykonawca nie skieruje do realizacji zamówienia osoby należącej do kategorii osób, o których mowa powyżej – 0 pkt.
Zamawiający wymaga wskazania w formularzu (załącznik nr 2) czy Wykonawca skieruje czy nie skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 1 osobę należącą do kategorii osób, o których mowa powyżej bądź w przypadku osób fizycznych składających ofertę wskaże siebie. W sytuacji, gdy Wykonawca nie wskaże w wykazie osób (w załączniku nr 2) co najmniej 1 osoby należącej do kategorii osób, o których mowa powyżej, przyjmuje się, że Wykonawca nie skieruje do realizacji zamówienia takiej osoby, tym samym otrzymując 0 pkt w ramach niniejszego kryterium.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi lub Oferentom, którego/których oferta odpowiada wszystkim wymogom zawartym w zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona w podanych kryteriach wyboru jako najkorzystniejsza – uzyskując najwyższą liczbę punktów.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjowania ceny z Oferentem, który złoży ważną najkorzystniejszą ofertę w przypadku, gdy cena tej oferty przekracza budżet projektu, którym dysponuje Zamawiający. W przypadku, gdy negocjacje w zakresie wskazanym w zdaniu poprzednim nie przyniosą efektu, Zamawiający unieważni postępowanie.
7. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo wybrania oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert, o ile ta nie przekroczy budżetu projektu, którym dysponuje Zamawiający.
XIV. Klauzula informacyjna
Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informuje, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości w Końskich, adres: ul. Stanisława Staszica 2A, 26-200 Końskie zarejestrowane w Sądzie Rejonowym Kielcach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000020058, NIP: 6581220917, REGON: 290592085, telefon: 41 375 14 55, zwane dalej „KSWP”
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w KSWP drogą elektroniczną: iod@kswp.org.pl lub kierując korespondencję na adres wskazany powyżej;
- Pani/Pana dane przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c „RODO” w celu związanym z zapytaniem ofertowym nr 4./FESW.08.03-IZ.00-0016/23 z dnia 16.05.2024 ., prowadzonego w trybie zasady konkurencyjności określonej w „Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021- 2027”;
- Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z przepisami obowiązującymi Zamawiającego jako Beneficjenta Projektu pn. „Młodzi w akcji ” 08.03-IZ.00-003/23, realizowanego w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027, Oś priorytetowa 8. Edukacja na wszystkich etapach życia , Działanie 08.03 Wysoka jakość edukacji ponadpodstawowej ogólnej.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być odbiorcy uprawnieni do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa, osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja w związku z Zapytaniem ofertowym, inne podmioty, które na podstawie umów podpisanych z Zamawiającym przetwarzają dane osobowe, których administratorem jest Zamawiający;
- Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgodnie z Wytycznymi; konsekwencją niepodania określonych danych będzie odrzucenie oferty.
- Dane osobowe nie będą przetwarzane przez KSWP w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą profilowane.
- Pani/Pana danych osobowych nie będą przekazywane do państwa trzeciego – państwa, które nie należy do Europejskiego Obszaru Gospodarczego;
- Osoba, której dane osobowe będą w przedmiotowym postępowaniu przetwarzane posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- Osoba, której dane osobowe będą w przedmiotowym postępowaniu przetwarzane nie posiada:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawa do usunięcia danych osobowych;
- prawa do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.